Plus
Пробвай премиум акаунт
0   продукта
#
15-5572
0,00 BGN
Количката е празна

Електрическа система Моточасти

Електрическа система за Най-добрите марки мотоциклети

  • Макси скутер Мопед Скутер Мотоциклет Електрическа система части за SIMSON MOTORCYCLES
  • Макси скутер Мопед Скутер Мотоциклет Електрическа система части за YAMAHA MOTORCYCLES
  • Макси скутер Мопед Скутер Мотоциклет Електрическа система части за MZ MOTORCYCLES
  • Макси скутер Мопед Скутер Мотоциклет Електрическа система части за KYMCO MOTORCYCLES
  • Макси скутер Мопед Скутер Мотоциклет Електрическа система части за KTM MOTORCYCLES
  • Макси скутер Мопед Скутер Мотоциклет Електрическа система части за PIAGGIO MOTORCYCLES
  • Мопед Електрическа система резервни части за HONDA MOTORCYCLES
  • Мотопед Електрическа система резервни части за KEEWAY MOTORCYCLES
  • Мотоциклет Електрическа система резервни части за KAWASAKI MOTORCYCLES
  • Мото Електрическа система резервни части за MALAGUTI MOTORCYCLES
  • Скутер Електрическа система резервни части за JAWA MOTORCYCLES
  • Скутери Електрическа система резервни части за APRILIA MOTORCYCLES
  • Макси скутер Електрическа система резервни части за VESPA MOTORCYCLES
  • Макси-скутери Електрическа система резервни части за SACHS MOTORCYCLES
  • Мопед Електрическа система резервни части за SUZUKI MOTORCYCLES
  • Мотопед Електрическа система резервни части за CPI MOTORCYCLES
  • Мотоциклет Електрическа система резервни части за CAGIVA MOTORCYCLES
  • Мото Електрическа система резервни части за GILERA MOTORCYCLES
Още

Електрическата система на мотоциклетите е набор от устройства, които произвеждат електричество или са захранвани от него. Допълнителните компоненти, които са нужни за подсигуряване безупречната работа на оборудването и предаването на електрически ток: кабели, бутони, релета и други.

Основни части на електрическата система на мотоциклетите

  • Стартер. Тя кара коляновия вал да се върти, за да запали двигателя. Представлява електрически мотор, който работи чрез предаването на напрежение към намотките на ротор.
  • Акумулатор. Повечето мотори са оборудвани със стартерни акумулаторни батерии. Те се различават по капацитета, напрежението и размера. Най-често срещаните са оловно-киселинни и гелови продукти.
  • Алтернатор. Когато двигателят работи, той захранва всички устройства и зарежда акумулатора.
  • Осветление. То включва следните части на електрическата система на мотоциклета:
    • Преден фар. Използва се за осветяване на пътя през нощта.
    • Мигачи. С тях можете да уведомявате другите участници в движението за намерението си да извършите маневра.
    • Габарити и светлини за паркиране. Те правят превозното средство по-видимо на пътя.
    • Стопове. Те предупреждават участниците в движението, че моторът ще спира.
    • Фар за мъгла. Фарът за мъгла се използва в условия на лоша видимост.
    • Лампа на регистрационната табела. Позволява да се вижда регистрационната табела на мотоциклета дори и когато е тъмно.
  • Клаксон. Той позволява да се привлече внимание към превозното средство и да се избегне пътен инцидент.
  • Датчици. Те измерват различни параметри у мотора и предават показанията към контролния модул на двигателя. Той използва информацията за управление на функциите на основните устройства. Освен това, показанията от някои датчици се показват на таблото с прибори, за да информират ездача за възможни неизправности или нуждата от обслужване на мотоциклета.

Неизправности: причини и симптоми за тях

  • Термични щети по компонентите на електрическата система на мотоциклета. Те са в резултат от късо съединение в електрическата мрежа. Заради него може да се повредят някои или всички устройства. Например, лампите може да не се включват.
  • Механични повреди на контактите. Най-често, това се случва, когато моторът падне. Електрическото оборудване, захранвано от повредени кабели спира да работи. Ако изводите на акумулатора са в лошо състояние, могат да се появят искри.
  • Оксидация на контактите. В резултат от не, електрическите устройства не успяват да се включат или да работят правилно. Оксидацията се причинява от попадане на влага от пътя в механизма.

Съвети за поддръжката и смяната на части от електрическата система на мотора

  • Повечето електрически компоненти нямат ограничен период на експлоатация и се налага да се сменят, когато се повредят.
  • Ако моторът не е използван дълго време е нужно да се измери напрежението на акумулатора и да се зареди, ако е нужно. Ако напрежението е по-ниско от посоченото от производителя на мотоциклета, акумулаторът трябва да се смени.
  • Препоръчва се от време на време да проверявате дали изводите на акумулатора са добре захванати и да ги затягате, ако е нужно.
  • Специални химикали трябва да се използват за почистване на контактите. Всички действия трябва да се извършват според инструкциите на производителя на мотоциклета.
  • Ако стартера или алтернатора спрат да работят, не ги сменяйте едновременно. Понякога неизправността може да бъде поправена с ремонтен комплект. Комплекта за стартер може да включва карбонови четки и скоби за тях, втулка за вала, лагер за комутатора, арматура, соленоид за стартера. Също така е възможно да се сменят части на алтернатора като регулатора, вентилатора, токоизправителя, четки, лагери, ротор, клеми, крепежни елементи.

AUTODOC: само висококачествени части за мотоциклети

Бихте ли желали да купите части за електрическата система на мотоциклет и да получите продуктите в кратък срок? Направете поръчка от AUTODOC. Всички покупки от нашия онлайн магазин се доставят възможно най-бързо.

Асортимент от нови части за мотоциклети

Препоръчваме нашите бестселъри от категория Електрическа система. Следните резервни части за мотоциклети са най-често поръчвани от клиентите ни.