Въздушен филтър за вашия мотоциклет
Поръчайте Въздушен филтър за мотоциклети евтино
Въздушен филтър за Най-добрите марки мотоциклети
Въздушен филтър Бестселъри за мотоциклети от каталога ни
Тези артикули са най-често купувани от каталога ни за Въздушен филтър. Широка гама от продукти от най-добрите марки ще ви помогне да изберете Въздушен филтър на изгодна цена и ще подсигури най-добрата съвместимост с мотоциклетом.
Въздушните филтри за мотоциклети пречистват въздуха, който влиза в двигателя. Те предотвратяват попадането на абразивни частици в двигателя и така понижават риска от преждевременно износване.
Видове въздушни филтри за мотоциклети
Според материала:
- Хартиени. Обикновено, те са сравнително евтини. Не са подходящи за превозни средства, които често се използват по запрашени пътища. Периода им на експлоатация варира според модела на мотоциклета. Например, за някои мотори е 5000 – 8000 км, докато за други – до 24 000 км. На всеки 6000 – 8000 км се препоръчва да се проверява състоянието на частите и да се сменят, ако е нужно.
- Дунапренени. Те са способни да прихванат големи количества замърсявания. Най-често с тях се оборудват моторите, които често се използват в прашни области. Частите от този вид се нуждаят от почистване и импрегниране със специално масло. Интервалите на обслужване са посочени в наръчника на мотора и, в повечето случаи, варират между 2000 и 10 000 км. Обикновено, производителите на мотоциклетите снабдени с такива компоненти не посочват конкретни интервали на смяна, но препоръчват да проверявате пяната за цялост всеки път, когато почиствате филтъра. Ако бъде накъсана е нужно да поставите нова част незабавно.
- Плисиран нетъкан текстил. Също известни от като филтри с висок поток. Те често се използват при тунинг на моторите, защото могат да подобрят динамиката. Те са импрегнирани със специални разтвори. Препоръчва се да ги обслужвате на всеки 4000 – 5000 км. Като цяло, тези въздушни филтри за мотоциклети могат да издържат до 250 000 км.
Неизправности: причини и симптоми за тях
- Задръстване. То е неизбежен резултат от продължителното използване на частта. Тази неизправност може да бъде посочена от понижена мощност на двигателя, особено при ускорение на средни обороти. Освен това, при бързото завъртане на ръчката за газта при празни обороти, може да излиза черен пушек от ауспуха. Освен това, консумацията на гориво може да се повиши с около 10%.
- Скъсан филтриращ елемент. В резултат от това, попадат замърсявания в двигателя, което води до преждевременно износване на елементите – по-конкретно, бутала. Работещият двигател може да започне да прави тропащ звук. Една от причините за скъсване е невнимателна работа при обслужване на механизма.
- Понижена пропускливост на хартиения материал. Това, обикновено, се случва в резултат от намокряне след преминаване през дълбока локва. Това се проявява чрез повишено съпротивление на въздуха, което води до забавени реакции към натискане ръчката на газта.
Съвети за обслужването и смяната на въздушни филтри за мотоциклети
- Нужно е да се използват специални препарати за почистване на компонентите. Не използвайте бензин или други агресивни химикали за целта: те имат негативен ефект върху частта.
- Частта не трябва да се монтира под наклон, а филтриращият елемент трябва да пасва възможно най-плътно.
AUTODOC: само висококачествени части за мотоциклети
Ние често провеждаме промоции в нашия онлайн магазин. Възползвайте се от нашите изгодни оферти още сега, за да купите въздушни филтри за мотоциклети и да похарчите възможно най-малко.