
Резервни части за мотоциклети SUZUKI

Части за 68 модела мотоциклети SUZUKI MOTORCYCLES
Моля, изберете модела на вашия мотоциклет SUZUKI-
A от 03.2005
-
ACCESS от 01.2007
-
ADDRESS от 01.1994
-
AH от 01.1993
-
AN от 01.1994
-
AN BURGMAN от 11.1997
-
AP от 01.1994
-
AY от 10.1996
-
B-KING от 08.2007
-
BOULEVARD от 01.2003
-
C от 01.2005
-
CP от 01.1991
-
DL от 01.2002
-
DR от 01.1980
-
DR-Z от 01.2000
-
EN от 01.2005
-
GIXXER от 08.2014
-
GLADIUS от 01.2009
-
GN от 01.1984
-
GR от 01.1983
-
GS от 01.1976
-
GSF BANDIT от 01.1989
-
GSR от 01.2006
-
GSX от 01.1979
-
GSX-R от 01.1984
-
GSX-S от 01.2015
-
GT от 01.1971
-
GZ от 01.1998
-
HAYATE от 01.2013
-
HEAT от 01.2006
-
INAZUMA от 01.2013
-
INTRUDER от 01.2002
-
KATANA от 01.1995
-
LETS от 05.2014
-
LS от 01.1986
-
M от 01.2005
-
RE 5 от 01.1975
-
RF от 01.1993
-
RG от 01.1984
-
RGV от 01.1989
-
RM от 01.1976
-
RM-Z от 01.2016
-
RMX от 01.1990
-
RV от 01.1973
-
SIXTEEN от 01.2008
-
SLINGSHOT от 01.2013
-
SR от 01.1980
-
SV от 12.1998
-
SWISH от 01.2013
-
T от 01.1969
-
TL от 01.1997
-
TR от 01.1998
-
TS от 01.1971
-
TU от 01.1998
-
UC от 01.1998
-
UE от 01.2001
-
UF от 01.1999
-
UH от 01.2002
-
UX от 01.1999
-
V-STROM от 01.2018
-
VANVAN от 11.2002
-
VL от 01.1998
-
VS от 01.1986
-
VX от 01.1989
-
VZ от 01.1997
-
XF от 01.1997
-
YES от 01.2009
-
ZEUS от 01.2006
Каталог с части за мотоциклети SUZUKI

Мотоциклетите Suzuki се произвеждат от японската компания Suzuki Jidosha Kogyo (SJK) от 1953. По-късно името на компанията е променено на Suzuki Motor Corporation. Освен ATV-та, спортните, оф-роуд и улични мотоциклети, компанията прави скутери, високопроходими автомобили, леки коли, извънбордови двигатели и много други неща. Производствените предприятия са разположени в 23 страни по света. САЩ, Испания, Япония, Индия и Китай са сред тях.
Исторически акценти за марката
Историята на марката е започнала с производството на стан оборудван с крачен педал през 1909г. През 1937г. Компанията е произвела няколко леки коли, които не са влезли в масово производство. След началото на Втората световна война, компанията е продължила да произвежда станове, които са съставяли основен дял от производството ѝ дори след края на войната. През 1952г. Ръководителят на компанията, Мичио Сузуки е забелязал високото търсене на достъпни транспортни средства в обществото и проектирал моторизиран велосипед наречен Power Free. Година по-късно, още едно превозно средство на две колела, с името Diamond Free, се е появило; то е било оборудвано с двутактов двигател с обем 0,06 л и 2 кс. През същата година, 1953, то е прекосило първо финиша на състезанието Mount Fuji Hill Climb, а по-късно е донесло още много победи на състезаващите се с него спортисти. Например, екипът на компанията е получил наградата на производителя на Motocross Grand Prix 500 шест пъти и е спечелил състезанието World Road Race Grand Prix 500 седем пъти.
Фирмата е известна с голям брой революционни решения. Например, сред мотоциклетите Suzuki, е моделът T20, произвеждан през 1966–1968; той е бил оборудван с шест-степенна ръчна скоростна кутия, доста необичайна за моторите от това време. GT750, който се е появил през 1971г. е станал първият мотор с течно охлаждане произвеждан в Япония. RE5, излязъл през 1974, е бил първият мотор в Япония, който е оборудван с Ванкелов ротационен двигател. Той се е характеризирал с много ниски вибрации, дори и при 3500 оборота в минута. Моторът GSX-R, създаден през 1984, е комбинирал технологиите използвани за производството на най-мощните състезателни модели. По-конкретно, той е имал алуминиева рамка, двойни дискове с четири-бутални спирачни механизми, двигател с въздушно и маслено охлаждане.
Популярни модели
- SV650;
- GSX-R 600;
- Bandit 400;
- Djebel 200;
- GP 125;
- AX 100;
- Boulevard C50;
- Bandit GSF 1250;
- V-Strom 650.
Предимства на мотоциклетите Suzuki
- Впечатляваща производителност. Например, моторът Bandit GSF 1250 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.2 секунди, а максималната му скорост е 225 км/ч.
- Отлична аеродинамика. Например, освен аеродинамичната каросерия, GSX1300R Hayabusa има двигател снабден със всмукателна система собствена разработка, SRAD, която позволява предоставянето на възможно най-много въздух на цилиндрите.
- Отличаващ се дизайн. По-конкретно, мотоциклетите Boulevard притежават голям брой хромирани елементи в стила на 70-те години на миналия век.
Технически особености
- Четиритактови V-образни двигатели, проектирани от компанията. Цилиндрите са закрепени под ъгъл от 90 °, имат водно охлаждане с четири клапана на цилиндър (DOHC). Популярният обем е бил 1 l.
- Broad Power System. Подсигурява висока производителност на двигателя при всякакви обороти.
- Composite Electrochemical Material. Оригинално покритие направено от никел, силикон и карбиди. То се прилага върху цилиндрите на двигателя, предотвратява надраскване и подобрява топлообмена.
- Clutch Assist System. Позволява плавното преминаване към по-ниска предавка, понижавайки обратният въртящ момент.
- Launch Control. Контролира положението на дроселите и предотвратява приплъзването на колелата дори при тръгване на високи обороти.
AUTODOC: само висококачествени части за мотоциклети
В нашия онлайн магазин ще можете да купите части за мотоциклети Suzuki само с няколко клика. Компетентните асистенти от AUTODOC ще отговорят на всичките ви въпроси много бързо. Доставката се извършва в най-кратък срок.